Hatalmas reklámzajban élünk. Egy termékcsoportra millió féle variációt találunk a neten. Sokszor pontosan ugyan azt a terméket tudjuk 3-4 különböző webshopból megvásárolni. De vajon melyik mellett dönt a vásárló? Természetesen fontos szempont az ár. Ha ugyan az a termék az egyik helyen olcsóbban is megvásárolható, akkor nagy eséllyel azt fogja választani. De akkor mivel lehet kitűnni a tömegből? Ha úgy mutatod meg a termékedet, ahogy senki!

Ebben lehet segítségedre egy profi termékfotó. Elég lehangolóak 2019-ben azok a webshopok, amiken látszik, hogy a termékeket „sufnitunningban”, otthon készítette a tulajdonos. Nem professzionális és nem éppen a megbízható bolt látszatát kelti. Egy igényes és komolyan vehető oldal szán időt, energiát és pénzt arra, hogy termékeit a kor elvárásainak megfelelően magas színvonalon mutasson be.

Egy egyszerű fehér hátteres kép a konyhaasztalos helyett sokkal modernebb, letisztultabb hatást kelt. A termék méretei, színei, formái így jobban kijönnek és ezekre tud koncentrálni a vásárló. Célszerű egy terméket több szemszögből megmutatni, egy táska esetében pedig akár nyitva, vagy az összes zsebet bemutatva. Így tudja a vásárló a legjobban elképzelni, milyen is a termék, amit kézhez kap.

Nagyon népszerűek manapság a 360 fokban elkészített termékfotók, ahol az érdeklődők a terméket, mint egy mini videóban összevágott képekkel teljesen „körbejárhatják”, így olyan, mintha a boltban a kezükbe fogva vizsgálnák azt.

Akármilyen változatát is választja az oldal, elengedhetetlen manapság a sikerességhez a profi termékfotó. Ha szeretne a termékeiről ilyen fotókat, keresse nyugodtan a QT Hungary Interaktív Kft.-t. Rövid határidővel vállaljuk akár több száz kép elkészítését, körbevágását, szerkesztését.

Ajánlatot kérek!